Повірка лічильників на воду: як і коли повіряти?

             Повірку лічильника потрібно здійснювати залежно від його міжповірочного інтервалу. Зазвичай він становить 3-4 роки. Виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

             Лічильники, які пропрацювали 8-10 років, зазвичай не проходять повірку. Тому фахівці рекомендують: в такому випадку потрібно придбати новий лічильник.

        Дізнатись повірочний інтервал можна за допомогою паспорта лічильника, в якому вказана дата його виробництва та повірочний інтервал. 

       Якщо не повірити лічильник вчасно — показники будуть вважатись недійсними.

       У зв’язку з прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг  (НКРЕКП) прийняла постанову № 1344 від 02.11.2017р. «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26 листопада 2015 року № 2868», відповідно до якої з діючих структур тарифів було вилучено витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води. Згідно із внесеними змінами  № 2189-VIII від 09.11.2017  ВВР, 2018, № 1, ст.1 до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” п.4 ст.17  «Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку,здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку».

             Отже,  з грудня 2017 року повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.

            Коли настає час повірки квартирного водоміра потрібно звернутися до свого контролера, або до приймальні СКГ «Сількомунгосп»  за адресою: смт Велика Лепетиха, вулиця  Київська, 18 (ІІ- поверх). З цією метою, треба подати заяву на розпломбування лічильника, про що СКГ «Сількомунгосп» складе відповідний акт. Після чого призначається дата розпломбування лічильника, що виконується лише працівником СКГ «Сількомунгосп». До початку розпломбування засобу вимірювальної техніки представник виконавця: здійснює огляд засобу вимірювальної техніки щодо відсутності механічних пошкоджень та ознак самовільного втручання в його роботу; перевіряє наявність та цілісність пломб. Тільки після того, як контролер записав останні показники та зняв пломбу, абонент має право знімати лічильник.
          Потім споживачем виконується демонтаж і транспортування лічильника до повірочного центру, розташованого за адресою: м.Нова Каховка,  вулиця  Букіна 20 (тел. 05549-7-15-75), або  Споживач  може самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води.  
        На час проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техники споживач встановлюєте технологічну перемичку (вставку).
Після повірки треба подати заяву на опломбування лічильника.На період проведення повірки споживач сплачує за кількість спожитої води, але не більше 1 місяця, за показниками лічильника обліку води в середньому, за попередні 3 місяці. В разі закінчення строку повірки і не встановлення лічильника, споживач переводиться на нормативний розрахунок. Після повірки  споживач подає заяву на опломбування. Після монтажу повіреного лічильника контролер СКГ «Сількомунгосп» проводить пломбування приладу обліку та складає відповідний акт. Після повірки в паспорті лічильника ставиться відмітка, або видається спеціальне свідоцтво, а на прилад наноситься спеціальне тавро. Якщо лічильник не відповідає метрологічним стандартам, це засвідчується довідкою про його непридатність.

Адміністрація СКГ «Сількомунгосп»

Просмотры:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *